mandag den 1. september 2008

080901

Denne weekend har bare været herlig! Jeg kan mærke at jeg virkelig har haft behov for bare at slappe af, hænge ud med Sjællændere og folk, der virkelig deler mine interesser med mig.
Fredag tog jeg hjem til Louise. Det var dejligt at se hende igen, men det mindede mig også om hvor meget jeg egentligt savner Tokyo!
Vi holdt et lille photoshoot fordi hun er så lækker og fordi jeg elsker mit nye kamera




Reach out and touch fate!


Lørdag holdt Danish Lolitas Forum så sensommer meetup som foregik på Bakken~ Jeg synes selv det er det bedste meetup vi endnu har haft! Der dukkede en masse søde mennesker op, og jeg lavede ikke andet end at grine og råhygge mig! Tak allesammen!!

Gruppe billede:


Billede af os lolis (vi var ikke så mange):


Vi overtog senere en træstamme:



Stella, mig og Louise:


Er Anna og Astrid ikke bare søde??


Sexy sexy Louise 8D


Stella er en abe!


Overload of sweetness!

Bagefter var vi 12 der spiste på restaurant og nogle af os prøvede også nogle af forlystelserne på Bakken! Det var virkeligt sjovt! Jeg glæder mig meget til næste meetup : D

BONUS!
Gif'er:


Ingen kommentarer: