onsdag den 10. september 2008

080910

Hellboy 2 var vildt god!! Den gjorde mig meget glad; den var fyldt med action og humor :'D

I dag havde jeg super tidligt fri fra skole, og eftersom der har været dårligt vejr in noget tid tog jeg mig sammen til at gå ud og købe en ny jakke. Og jeg blev forelsket.

O M G

Den var bare alt for lækker til at gå forbi, selvom den kostede 1800 kr. But what the heck, den er af sindssyg god kvalitet, varm, vind®ntæt, pæn og rød.

Jeg købte osse 3 par bukser - jeg er stolt af mig selv, for jeg købte ikke noget tøj, som jeg ikke har brug for. Jeg er blevet god til at styre mit shopaholic-gen, efter min egen mening, haha. Så nu mangler jeg bare at købe sko, så er jeg klar til vinteren! Bare en skam at alle de pæne sko koster 900 kr+ ._.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej hvor er den bare lækker *A*
Er helt vild med kraven, og farven.
Very nice, very nice.

Linea Maja sagde ...

Hej Sascha!!!
Nej, jeg vidste heller ikke du bloggede. Vil bestemt også stalke dig :*

Og hvor er din nye jakke very very chic. Meget dig. Og meget rød. Og Vinny ville være stolt.

Anna Rosenkrans Birkedal sagde ...

Den jo helt vild lækker! where did you get it???