tirsdag den 2. december 2008

081202

Glædelig december!

Jeg synes jeg er blevet dårlig til at opdatere! Men mit online liv er osse rimeligt dødt for tiden, sry.

Dejlig weekend sammen med Kenny igenigenigen
Søndag var vi til Anime Kita’s generalforsamling. Eller "generalforsamdtngen" som det blev vedtaget at det hedder XD; Det var rigtig hyggeligt. Jeg er nu med i konkurrencerådet og planlægningsrådet, yay!
Allerede i går havde vi det første planlægningsmøde. Jeg skal være med til at stå for det kommende game room, hoho :3 Gon’ be fun.
Jeg var osse til tandlæge i går. Nul huller; jeg er stolt 8D

På en side note så sover jeg latterligt meget for tiden. Gerne 12 timer hver nat. Jeg skal til læge i morgen og undersøges, for hun tror det har noget at gøre med min blodprocent eller sådan noget.. Jeg håber bare jeg kan få nogle piller så jeg kan sove normalt igen.


Here, haz some goot animu.


It iz goot.

3 kommentarer:

Anna Rosenkrans Birkedal sagde ...

måske skal jeg osse til lægen O___O kan sove 13 timer i weekend! uhmmm...

Men soul eater is a great anime =w= <3

Anonym sagde ...

hejhejhej søde sascha.
håber du får styr på din søvn. ellers skal du bare have noget baldrian-rod at tygge på, det skal ham i Fight Club i hvert fald :P

jeg har flyttet min blog over på wordpress, hvis du vil læse den for fremtiden :)

hav det dejligt!

Nicky Schou sagde ...

Tror også jeg bør gå til lægen med mit søvn problem. Er bare træt konstant. Men på den anden side, gider jeg virkelig ikke til at æde flere piller xD

Og Soul Eater <3