torsdag den 12. februar 2009

090212

Jeg kan godt lide min DS. Lige pt. er jeg dog kun igang med at spille Osu! Tatakae! Ouendan og The World Ends with You på den.

Osu! er total vanedannende, det er helt sindssygt. Jeg gik igang med det på normal søndag og havde gennemført det mandag formiddag. Bagefter gik jeg selvfølgelig igang med hard, og i dag gennemførte jeg det osse på den sværhedsgrad. Så er det tid til at spille 2'eren! Det er sjaawt ;3 Rytme spil er lige min ting.


The World Ends with You er osse et meget godt spil. Jeg synes det er fedt den måde Square udnytter begge screens på DS'en! Kampsystemet er lidt forvirrende i starten, men alligevel meget spændende og udfordrende. Musikken er osse helt i top~ Dog er jeg ikke kommet mere end et par timer ind i spillet da Osu! optager alt min DS tid XD;


Jeg elsker når Kvickly har billige Disney film

Vi laver et billed projekt i klassen for tiden. Jeg skulle stå model for vores Video hold, og lyset på et af prøvebillederne kom til at se ret fedt ud:


Men det endelige billede blev bedre:


Her er nogle fjolle billeder jeg tog:


Linus, den flyvende ninja 8D


En total glad Emil!

Ud over det så kommer Stella i dag ;A; Jeg glæder mig til at se hende

2 kommentarer:

Anton sagde ...

Jeg må seriøst prøve at spille DS en dag ö Det ser herre sjovt ud!

Du ser så hardcore ud, med sådan et kamera 8D Så pæn!

Anonym sagde ...

Jeg har ikke prøvet så mange DS spil endnu, men mit yndlings er helt klart Super Mario-spillet (jeg kan ikke lige huske hvad det hedder) :c
Prøv det!