onsdag den 18. marts 2009

090318

Jeg er godt nok blevet dårlig til at opdatere 8D

Her i weekenden var der Kita træf 09.1 - og eftersom jeg nu er en del af planlægningsrådet var jeg med til at planlægge en masse op til træffet og jeg stod for gameroomet :3

Det var et fantastisk træf

Resten af mine billeder derfra kan ses hér~

Jeg er syg D: Det begyndte faktisk i fredags, jeg havde det dårligt lørdag aften og fik feber søndag aften..og jeg har det stadig dårligt!

Så mig og Baby chiller en masse sammen.


I går havde jeg fået det bedre, så Louise og jeg tog i biografen for at se Twilight.

Den overraskede mig positivt :3 Så flot filmet og rigtig godt skuespil. Og Jasper er lækker 8B
..men på vej hjem fra biografen fik jeg det rigtig dårligt igen DD:


Jeg har fået en kigurumi btw.

1 kommentar:

Anton sagde ...

Twilight er epic ♥
Vampyrerne er bare så lækre @__@