fredag den 27. marts 2009

090327

Jeg har ikke fået spillet hele ugen DD: Har haft for travlt + været sammen med Kenny mange af dagene. Ikke at jeg klager over dét, haha XP Det kilder bare i mine fingre efter at komme videre i Kingdom Hearts ;_;

I lørdags var jeg inde og se Watchmen. Den overraskede mig - både fordi den var rigtig laaaang og fordi jeg slet ikke kedede mig under filmen. Når en film varer i over 2 timer kommer jeg som regel altid til at blive rastløs..men ikke ved Watchmen, næhnej. Fede karakterer, utrolig pæn og fed historie :3 Ozymandias er teh gay.

Tirsdag var jeg inde og se Bride Wars 8D Den var faktisk osse god. Bare kort, haha - men hvem ville kunne holde til at se en ærke-amerikansk romantisk film i 2 timer? :B Men historien var sjov - bitches ftw \o/

Torsdag havde mig og Kenny 5 måneders dag og derfor blev jeg forkælet godt igennem at ham. Alt dette er fra ham:

Bianco sko, Phoenix shorts & D&G undertøj~
Thnx bby

Ps:

Jeg wanker til det her.

1 kommentar:

Stella sagde ...

Det gik lige op for mig at Rude har seje øreringe. Er det en lynlås? XD
Og hay den udkommer dagen før svs, fun!