mandag den 3. august 2009

090803

Holey moley, jeg blogger igen efter 3 ugers sommerferie!!1

Du kan læse alt om min ferie i Tokyo her:
Første indlæg,
andet indlæg,
tredje indlæg,
fjerde indlæg
og femte indlæg~

Kort fortalt: Fantastisk ferie, gid jeg havde haft tid til at være der i mere end 2 uger denne sommer

Sidste tirsdag tog jeg hjem til Anna for at chille lidt med hende

Vi havde nogle super hyggelige dage sammen og tog en masse billeder. Se et helt fantastisk billede af Anna hér *__*

Onsdag aften kom Signe for at chille med os, og vi fik hygget og spillet en masse brætspil Hurra for at leve uden teknologi ;D



Signes brune hår er så flot ;A;

Fredag tog jeg hjem til mine brødre for at besøge familien lidt~ Lørdag kiggede Stella og hendes kæreste også forbi før jeg tog hjem igen ü Det var rigtig dejligt at jeg nåede at få set så mange på den korte tid jeg var på Sjælland~

I går var Kenny og jeg i Randers Regnskov - vi skal jo have udnyttet vores årskort ;D






I flyet til Japan blev min mobil stjålet, så har mistet alle mine numre D: Har stadig det samme nummer, så send mig en sms så jeg kan få dit nummer igen~
Har bestilt ny mobil i dag, venter spændt på at den kommer Ü

Oven i det har jeg også fået ny bærbar, muha 8D

Ingen kommentarer: