søndag den 9. august 2009

090809

Jeg var til Cosplay Walk i Århus i går, for at ses med Nadia - og Gabriel kom også, hvilket bare var super fedt : D Fuck, jeg hyggede mig med jer, tøser!! I er fantastiske ^3^

Torsdag fandt jeg liiige ud af at jeg ville cosplay Asuka Langley Soryu, fra Neon Genesis Evangelion, i hendes skoleuniform. Så fik min torsdag aften, fredag aften og lørdag morgen til at gå med at sy hendes nederdel + skjorte :b


Det var ikke svært at finde cosplay gruppen!


Random Nadia appeared!




Omg, se lige de freaks!!


Kenny


Gabriel : D


Nadia fråder frikadelle XD


Asuka has bad temper >:C

Vi gik ud for at finde noget eftermiddags mad og samtidig havde jeg et photoshoot : D


Behind the scenes.


Dyrk lige bygningen i baggrunden *Q*


No comments..


Asuka really has a bad tember >XC




Mangler hendes hårdimser D: Havde lavet dem, men de gik i stykker igen ;_;


Nadia i baggrunden XDD

2 kommentarer:

Becci sagde ...

You are the cutest Asuka I've seen! X3

Nadi Axel sagde ...

Hvorfor har jeg ikk det denne post noget før? Hehe, I to får altid taget super skønne billeder og det er altid dit galleri jeg venter på at se når du uploader efter events!
KEEP IT UP *W*