onsdag den 12. august 2009

090812

HÅR DRAMA!! D:
I går var Kenny og jeg i svømmehallen. Jeg tilbragte det meste af tiden i boblebadet. Mit hår var sat op i en hestehale, så der ikke skulle ske noget med det. Da jeg så kom ud i badet og tog elastikket ud af håret var det én stor filt klump ;_;
Jeg fik helt i panik, mand.. Kunne ikke børste i mit hår, det havde slået knuder og alt muligt sindssygt D:


I dag tog jeg så hjem til min mor, og hun tryllede med sin kam og børste, så nu er mit hår normalt ingen. Ingen knuder eller filt klumper. Til gengæld tabte jeg halvdelen af mine extensions ._.


Se hvor tyndhåret jeg er nu D: Men lader mine extensions sidde til de falder ud af dem selv, hvilket de gør når man har haft dem i ca. 2-3 måneder.

Når mine extensions engang er faldet ud overvejer jeg at få kortere hår igen :3

Nu til noget andet - var inde og se Brüno i går aftes. Daaamn, den film er sjov XD

3 kommentarer:

Anton sagde ...

Omg, hvor ser det bare voldeligt ud O_O *ae*
Det ser stadig fint ud, synes jeg : D Det klæder dig voldsomt godt!

Den vil jeg så gerne se 8D

Gittøh~ sagde ...

åååh jeg føler med dig !
: (

MEN JEG ELSKER DE KORTE FRISURE <3

Astrid sagde ...

Jeg troede først du havde tabt ALT håret Dx Men det er aldrig sjovt at det falder af på den måde!

Når du poster billeder af de korte frisurere der, så får jeg jo helt lyst til selv at få kort hår XD Det er en lidt iriterrende og langsom process at få det langt, jeg har bare lyst til, at der sker noget med det snart D: