fredag den 14. august 2009

090814

Sidste skoledag i dag.. D: Det var lidt hårdt. Gik på Grafisk&Foto, på Aalborg Produktionsskole. Og har vel rundt regnet brugt et år af mit liv der. Fik mere i løn end man får i udeboende SU, for at sidde og være på nettet dagen lang. Vi var selvfølgelig også ude og tage en masse billeder og skulle redigere dem, og jeg har lært en masse om fotografering og redigering. En masse som jeg kan tage videre med mig i livet : D
Jeg elsker virkelig min klasse. I var de bedste! En flok dejlige nørder, der accepterede mig for den jeg var Jeg følte mig virkelig tilpas i klassen og glædede mig til at komme i skole hver morgen.
Jeg kommer til at savne at sidde og spille Gameboy og Playstation med de andre. Og at irritere Mikke hele tiden.

Billeder fra sidste uge:





Dette kommer op på skolen og hænge som en plakat, lolz.

1 kommentar:

Anton sagde ...

Ah *ae* Det er altid hårdt, når man skal videre fra noget man holder rigtig meget af ._.

Jeg er sikker på, du nok skal klare det!! Held og lykke :D