tirsdag den 18. august 2009

090818

Min nye klasse er dejlige. Alle virker så modne, voksne og imødekommende (: Vores lærere virker også til at være helt i top! I går var der bare intro, i dag er vi blevet screenet i matematik, engelsk og dansk. Apropos matematik så har jeg, igen, fået merit i matematik - så møder først kl. 11 hver fredag : DD

Købte et par vildt lækre sko i går, sat ned fra 700 kr. til 100 kr., og de er vildt gode at gå i~

Tænkte at de godt kunne bruges til gothic lolita, så har pimpet dem lidt op med sløjfer, som er aftagelige : D De sættes bare på med sådan nogle fake-øreringe klemmer X3


1 kommentar:

-delete- sagde ...

Årh, jeg vil også have merit XD Men det må jeg ikke få, så jeg skal have dansk og engelsk D:

Dine sko er vildt lækre! Er de ser så søde ud med sløjfer på ;w; Hvor har du dem fra? Jeg troede først de var købt til sko, men da du skrev at du havde sat dem på med øreklemmer.. XD

Jeg tror jeg bliver nødt til at lave samme nummer som dig på et tidspunk - den slags sko er bare så flotte til loli!