mandag den 24. august 2009

090824

I lørdags var der et J-Fashion meetup i Århus, som var rigtig hyggeligt :3 Vi var 13 mennesker til meetup'et, og vi brugte dagen i Den Gamle By og Botanisk Have~ Om aftenen var 10 af os på restaurant :3

Gruppe billede:

Flere billeder kan ses hér~

Jeg kom i noget sweet/gothic lolita, første gang jeg prøver sådan en koordination. Men jeg synes nu det blev meget flot. Der er en sød, kæmpe sløjfe bagpå i trøje, men glemte at få et billede det .-.





Lørdag aften hjalp Gabriel mig med at pille mine extensions ud. Damn, det er nice at have skulder langt hår igen!

I dag skulle jeg have startet på HF. Men er blevet syg, så var nødt til at melde mig syg i dag. Det er bare typisk på ens første dag -__- Men har det bedre og tager klart af sted i morgen!

2 kommentarer:

-delete- sagde ...

JEG HÅBER IKKE DET ER MIG DER HAR SMITTET DIG D:

Årh, men meet-uppet var bare så hyggeligt <3 Det var rigtig dejligt at se dig igen :D!!

Gittøh~ sagde ...

: D årh dit outfit ser pænt ud !

og sygt alt det hår man ! XD