onsdag den 23. september 2009

090923

Nu har Kenny og jeg efterhånden haft nøglerne til vores nye lejlighed i en uges tid, og i går fik vi endelig en seng herover så vi kunne sove her for første gang Vi mangler stadig at få hængt nogle ting op, samt hentet nogle møbler hos mine forældre - men det er stadig dejligt at have sit eget igen :3


Kontor/gæsteværelse. Det sidste værelse vi vil gør klar, hvilket man godt kan se på rodet :B Lige nu er det bare pulterkammer..


Stuen! Efter dette billede blev taget har vi fået samlet spisebordet ;D Vi mangler stadig at hente sofabordet og så kommer sofaen, fra Ikea, nok engang i næste uge!


Udsigten fra stuen. Se hvor tæt vi bor på Tivoli~


Soveværelset. Her virker bare vildt tomt ;O


STORT SKAB Før der blev sat døre på :B


Terrassen med vores lille, bitte, midlertidige køleskab XD


Køkkenet :3 Her mangler der egentlig bare en lampe i loftet.


Udsigten til gården. Så kan man rigtig holde øje med naboerne 8D


Vores umenneskelige lille badeværelse T_T

3 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

WAW, jeg glæder mig til at komme på besøg engang >W< Det ser RIGTIG hyggeligt ud!!!!!!!! Kan godt lide det lille køleskab og ISÆR dit tøjskab!!! *W*
Tillykke med lejligheden igen<3

Astrid sagde ...

Hold da op mand, hvor ser det stort ud *___* (med undtagesle af badeværelset, lol~~~)

Dit skab ser bare så stort og dejligt og fyldt med dejlige ting ud *___*

Anton sagde ...

Ej, hvor er det bare fedt, at du har fået dit eget sted at bo sammen med Kenny ♥ Jeg håber virkelig alt vil gå jer godt ;w; ♥ Ihhh.. *sprede glæde over Sascha*