torsdag den 22. oktober 2009

091022

I går var Kenny og jeg til forpræmiere på Zombieland. Hvor er den bare mega fed og sindssygt sjov *Q* Jeg skal klart ind og se den igen meget snart :3
Ud over det fik jeg også min årsdags gave af Kenny (vi har først årsdag på mandag, men han kunne ikke vente) - et nyt kamera; Canon EOS 50D Og i dag har jeg været ude og købe en blitz til den. Oh my gosh, glæder mig rigtig meget til at lege med det!!


I dag ankom Astrid ;A; Hun skal være her hele weekenden, det bliver super hyggeligt~ Vi var osse til cosplay workshop med Kita i dag..jeg er dog stadig ikke kommet i gang med mit eget cosplay til J-Popcon. Begynder at føle stressen efterhånden =3=


Jeg har også fået mit orange hår farvet op

1 kommentar:

Nadi Axel sagde ...

Aw, sårn en plante der havde jeg engang ^^ *pege på billedet*
Hvor heldigt at du fik sårn et kamera *A* seriously!!