lørdag den 31. oktober 2009

091031

Tokyo DecaDance blev afholdt i Pumpehuset, København, i går og det var bare sygt : D Jeg tror aldrig jeg har danset så meget før! Dansede fra kl. 21 til kl. 04, kun med nogle korte pauser. Mine ben er bare vildt ømme i dag, oh wow :B
To bands spillede, igennem natten var der tre forskellige DJs, Selia sang og som performere var der Adrien, Sisen, Coco, Kengo og Hibari :3




Kenny og jeg 8D




Selia har bare en vildt smuk stemme *__*


Kengo er fræk på den underlige måde 8D


Coco er bare vildt lækker *A*


Kengo rendte rundt med grise indvolde bundet om maven som Adrien og Coco delte ud til publikum :B


Coco var en fræk lille killing..med en lever XD


Sisen kastede slik og kondomer ud til folk ;D


"Baibai~ Mange tak desu~"


Mig og Coco


Mig og Sisen : D

Ingen kommentarer: