tirsdag den 10. november 2009

091110

Så er J-Popcon overstået. Det var min 6. gang til J-Popcon, og jeg hyggede mig som altid rigtig meget med mine venner. Som noget nyt i år afholdte J-Fashion et lolita modeshow! Stella og jeg var værter for showet, og jeg synes det gik rigtig godt :3 Vi havde hele 13 skønne modeller, hvoraf tre af dem gik to gange!




Astrid & Stella~


Ariellah & jeg~

Lørsdag cosplayede Stella og jeg Opeo og Prince fra We ♥ Katamari. Det var rigtig sjovt; en masse mennesker genkendte os og vi fik mange sjove kommentarer : D Til gengæld var det irriterende at jeg ikke rigtig kunne se/høre når jeg havde mit hoved på D:




Der var virkelig mange flotte cosplayere i år *__* Det var rigtig imponerende! Og nogle af de kostumer, der kom på scenen var sindssygt flotte!

Men der var også en del ting, der gik galt i år D: En lille liste over de mest irriterende ting:
● der var alt for lidt personale til at tjekke folk ind fredag. Jeg stod i kø i 1½ time for at komme ind på trods af at jeg havde forudbetalt.
● der var alt for mange mennesker. Jeg kunne knap nok bevæge mig rundt på connen uden at blive mast. Det var specielt værst i receptionen og rummet foran caféen.
● der var forsinkelser på næsten alt.
● cosplay showet tog 3 timer, på trods af der kun var 27 acts. Efter der voterede dommerne i 2 timer. Og på grund af det blev koncerten med Trio The DS-10 forsinket D:
● lyden gik galt til nogle af cosplay acts'ene.
● der har været en del drama omkring hele cosplayshowet. Jeg kender ikke sagen 100 %, men det lyder ikke rart D:
● toiletterne var lukket halvdelen af lørdag pga. vandskader.
● der var en masse aflysninger af diverse paneler.
- med det sagt havde jeg dog stadig en rigtig god weekend og er ikke i tvivl om at jeg også vil deltage i J-Popcon 2010 ^-^

Resten af mine billeder derfra kan ses hér~

1 kommentar:

Manda sagde ...

waaah ur so cute in lolita fashion show! *___*