torsdag den 3. december 2009

091203

I går var jeg på sygehuset for at besøge min mor efter operationen. Hun var i rigtig godt humør, og man kunne heller ikke se på hende at hun havde fået fjernet det nederste af sin venstre lunge; hun så ud til at have det meget bedre i går end før operationen i søndags.
Jeg skal ud og besøge hende igen her i eftermiddag

I tirsdags farvede jeg mit hår abrikos, som farven hedder~
Om aftenen var jeg hos frisøren - der røg meeeget hår, det var efterhånden blevet ret langt! Det er virkelig dejligt at have kort hår og masser af etager igen


On a side note.. så er der et par stykker, der har skrevet til mig på Facebook at de synes min "nye orange hårfarve er rigtig pæn". Det er virkelig sødt af dem - men jeg forstår ikke de kalder min hårfarve orange XD For mig ser farven meget mere gul ud end orange Hvad synes du?

>
Abrikos > Orange

BTW så logger jeg på PupeGirl og ser af min Meta Alphabet kjole har fået 20 nye kommentarer siden jeg tjekkede tidligere i dag. Hvilket forvirrede mig MEGET fordi jeg ikke kan huske at have tilmeldt mig en Comment Club XD Så jeg tjekkede Cute Ranking, and guess what?


Jeg er på en delt 7. plads!

4 kommentarer:

Anna sagde ...

jeg synes den ser orange ud, men det er måske også bare mig :) Men flot er den!!!

Godt din mor er optimistisk!!

Jennie Daniela sagde ...

Jeg synes det ligner en blanding af almindelig orange og gul. Men det kan måske være min mørke skærm XD Det er pænt til dig, ellers!

Nadi Axel sagde ...

Jeg sys det ser mere gult ud :3
Det korte hår er rigtig sødt til dig~<3 I approve! ^^/

Stella sagde ...

Omg tillykke med Poupee ranking! Hvor sygt alligevel.

(ja jeg kommenterer det vigtigste)