tirsdag den 29. december 2009

091229

Søndag formiddag kom Mie og hendes kæreste forbi da jeg skulle have et cosplay photoshoot med Mie til det næste nummer af CosMag. Jeg er blevet en af deres fotografer, tror jeg har glemt at nævne det~ Anyways, shootet blev vildt godt og jeg glæder mig til at vise billederne frem i det næste nummer af CosMag!

Tidligt på eftermiddagen tog jeg med Kenny og hans familie ind for at se Avatar igen. Denne gang i 3D - og nøøøj mand, jeg var skuffet da filmen var færdig D: Altså, filmen var lige så god som første gang, vist ikke bedre, men 3D effekterne fungerede bare slet ikke for mig. Men jeg glæder mig stadig til at få mig anskaffet filmen i Bluray

Mie og hendes kæreste kom på besøg igen om aftenen, da jeg skulle fortælle lidt om japansk mode til et projekt Mie har i skolen. Det var vildt hyggeligt, og jeg håber ikke jeg lød for dum i videoen, haha

I dag har jeg også haft cosplay photshoot til det næste nummer af CosMag - denne gang med Sabrina og Louise! Begge shoots blev vildt gode - igen en masse billederne jeg bare glæder mig til at kunne vise frem



Efter shootet fik vi set halvdelen af Paradise Kiss. Vi var nødt til allerede at stoppe ved 17tiden fordi Kenny og jeg igen skulle i biografen. Denne gang så vi The Imaginarium of Doctor Parnassus. Endnu en god film - den var vildt flot og sindssygt fantasifuld. Jeg kunne rigtig godt lide den måde de havde delt hovedpersonen op i 4 forskellige skuespillere. Dog virkede filmen en smule langtrukket og kunne godt have været 30 minutter kortere

3 kommentarer:

Jennie Daniela sagde ...

Jeg vil også se Avatar ;____; Det ender med at jeg river mit hjerte ud.
... og er det sært, hvis jeg troede at hende med det blå/lilla (min skærm er mørk, okay?!) hår var hendes eget? XD

Zarsu sagde ...

Jennie > Du kan vist allerede hente den ned i dvd kvalitet, snakkede min bror om :D
Og ja, hendes paryk ser vildt ægte ud. Så ægte som mørkelilla hår nu engang ser ud. Jeg elskede at folk gloede VILDT meget, men da vi så var færdige og hun tog parykken af gloede de slet ikke. For det er jo normalt at poptøser render rundt med så mørk en foundation i hovedet :'D

Anna sagde ...

ja jeg vil også se avatar snart. Den står øverst på min must-see-list. Hvis jeg har sådan en.
ARH, blev lige lidt skræmt over louises hudfarve. Men congratz, glæder mig til at se billederne <3