søndag den 17. januar 2010

100117

Noget af weekenden er blevet brugt på at få tømt det lille værelse, så det nu står helt og aldeles tomt og klart til at Astrid flytter ind

Lørdag blev det første Anime Kita Chibi arrangement afholdt, og jeg stod mere eller mindre for at arrangere og afholde det. Vi skulle se anime hele aftenen og havde booket et lokale et sted vi aldrig har benyttet os af før. Da jeg kom hen til lokalet fandt jeg hurtigt ud af at alt AV-udstyr var låst inde i en boks, ergo vi kunne hverken bruge projektoren eller lyden Jeg ringede til ham, der står for AV-udstyret og fik af vide at de havde glemt at give mig nøglen dertil, oh wow. Men Kenny hentede en 37" fladskærm og højtalere, så vi kom alligevel til at se tre anime film! Der dukkede 18 mennesker op til arrangementet og det hele var bare super hyggeligt


Sabrina og jeg var fine i går

Til Nadia: Mine shorts i forrige post er købt i Tokyo, sorry

2 kommentarer:

Jennie Daniela sagde ...

Haha, det er flot at de glemmer noget så vigtigt! XD
Men det lyder som en hyggelig aften :D

Nadi Axel sagde ...

Damn, Tokyo, damn XD så må jeg tilbage på EGGs store XD

Waw, det er heldigt at Kenny er sårn en handlingsmand ^^/
Fedt de lige glemte at give dig nøglen, rigtig fedt O_O