søndag den 16. maj 2010

100516

Så er weekenden så småt overstået. Det var som altid super hyggeligt at besøge Stella Som sagt havde vi et photoshoot i fredags til TJECK Magazine. De vil skrive en artikel om cosplay i Danmark, super fedt synes jeg selv Første shoot var Stella, Andrea og jeg i vores Guilty Gear cosplays. Billederne blev taget af en professionel fotograf, så de billeder I ser på min blog er bare hurtige snapshots med mit private kamera


Vi fik vores makeup lagt af makeupartisten Sam Shimoun, der er blevet kåret til Danmarks bedste makeupartist 2010.


Det var sjovt at prøve at lægge sin makeup på en anden måde end normalt!


Jeg skulle hoppe ned fra den-der kasse en masse gange, da fotografen gerne ville have nogle action billeder. Og billedet af Stella beskriver meget godt vores forhold til vindmaskinen


Mig som Baiken.


Stella som Millia.


Andrea som May.

Bagefter tog Andrea hjem imens Stella og jeg skiftede til vores Katamari cosplays som vi skulle have på til det sidste photoshoot.




Vi blev også filmet af journalisterne, til TJECK's online tv

Jeg glæder mig til at se de færdigbehandlet billeder samt læse vores interviews og se det hele inde i bladet! Desværre vidste journalisten endnu ikke hvornår det hele skal bruges, så der går nok lige lidt tid før jeg kan dele de officielle billeder med jer..

9 kommentarer:

Gittøh~ sagde ...

ih hvor er det spændende og hvor ser make-uppen bare godt ud !!!!
især på Stella ! hold da op!

glæder mig rigtig meget til at se hvad de får ud af det :D
og krydser fingre for at de ikke laver noget totalt fail som så mange andre blade/aviser har lavet !

Liv-is-alive sagde ...

OH wow. Stellas make-up er bare crazy !
Dit ar er bare vildt nice! Lavede du det eller gjorde danmarksmesteren?? ;)

Det ser virkelig nice ud, glæder mig til at blære mig med bladet, når det kommer <3

Emma sagde ...

fuck hvor er i seje! Det er jo epic win, glæder mig sygt til at se de færdige billeder ^^

★Line★ sagde ...

Woah... vildt nice make-up, som de andre også har pointeret! Men må lige kommentere jeres We love Katamari cosplays også - fuck, hvor er de bare super nice. Man får helt lyst til at spille spillet igen ♥ I er bare super dygtige. ^^

Emi ♥ sagde ...

Ooooh this is so nice *__*)/ Loving every frame of it! And the Katamaris ♥♥♥♥ ooooh ♥♥♥

Anna sagde ...

glæder mig vildt meget til at se de færdige billeder.
Det er så fedt at I er kommet så langt.
I still miss you

Nadi Axel sagde ...

Waw, glæder mig rigtig meget til at se det hele i Tjeck *W*

Beauty Addict sagde ...

Hold da op, den make-up er fantastisk !
Og Jeres cosplays er jo osse virkelig gode!
Er faktisk virkelig glad for at de valgte Jer til at repræsentere cosplay i Danmark, I har virkelig fortjent det ! :D

Stella sagde ...

Ah, dine billeder er bare vildt flotte <3 Kigger på dem igen og igen haha. Lyset er bare så magisk, specielt der hvor Andrea er i træet!
Er så spændt på bladet nu.. Håber virkelig ikke, det bliver alt for pinligt. "Liu Wina er en tegneseriefigur"....