søndag den 30. maj 2010

100530

Sidste uge var ret stressende for mig, skolemæssigt. Men jeg nåede at få alt færdig til fredag, og fremlæggelserne gik fint. I morgen starter vi på vores grundforløbseksamen. Hvis vi ikke består den kan vi ikke komme på hovedforløbet. Den strækker sig over 3 uger, hvilket jo er masser af tid..men alligevel er jeg meget nervøs for det hele. Er så bange for at dumpe. Føler mig ikke specielt god til at programmere hjemmesider endnu

På trods af dette havde jeg en rigtig dejlig weekend. Astrid, Kenny og jeg tog i sommerhus, hvor jeg fik sovet lidt ude i solen og var på stranden. Jeg havde også et photoshoot med Astrid som kan ses her


Cherry Lips and Golden Curls by ~Zarsu on deviantART

5 kommentarer:

Signe Katrine Rosenberg Petri sagde ...

Awww det skal nok gå Sascha ;U;.. du må bare fight fight fight, du kan jo sagtens :'D!

Men det er godt at tage en pause fra det hele, så håber, at du hyggede dig i sommerhuset n__n

Stella sagde ...

Iih jeg elsker jeres shoot <3 vildt flot og stemningsfyldt. Elsker også at du opdaterer og vedligeholder din dA <3 u go girl.
Og jeg håber du får en bedre selvfølelse mht. uddannelse, selvom det godt kan være hårdt, ja. Selv er jeg skidebange for fremtiden, haha. Men sådan skal det jo nok være, man får det bedre med tiden. Tak for din søde kommentar på mit japan-emo indlæg <3 made me happø

Sa-chan sagde ...

Jeg håber det bedste for dig omkring din eksamen! Hvis du gør dig så umage som overhovedet muligt skal det hele nok gå! ♥
Dit og Astrids shoot er virkelig noget af det flotteste jeg har set længe! (Nu har jeg da vidst også kommentere på det alle steder denne verden tillader xD) Du kan virkelig noget med kameraet. Jeg glæder mig til Emma og jeg får chancen for at stå foran det ♥
Knæk og bræk! Det hele skal nok gå!

Liv-is-alive sagde ...

Det med at have så meget tid er også tit lidt URRRG. for lang tid betyder en masse overspringshandlinger D: MEN DU KAN GØRE DET SASCHA!!! :D
Og hvis du går i spasmer over nogle koder må du bare tage en pause og tænke på noget andet. Mennesket er så godt til at hidse sig selv op over "småting" ...

Jeg. elsker. farverne.

-delete- sagde ...

Alt det du fik lavet i går er sikkert mere end resten af din klasse har lavet til sammen, så hvis du bare fortsætter på den måde, så skal det nok gå :D