tirsdag den 6. juli 2010

100706

I morges stod jeg tidligt op for at tage til Århus. Jeg skulle have et photoshoot med Nadia og Lea til det kommende nummer af CosMag Vi var super heldige med vejret - der var lovet regnvejr, men hele dagen skinnede solen og vi havde det dejligt varmt! Pigerne cosplayede Bakura og Marik fra Yu-Gi-Oh! og vi fik taget en masse super fede billeder Jeg glæder mig til at dele dem med jer i det kommende nummer af CosMag!


Denne super nuttede killing forfulgte os!


Sabine var også med og legede vores stylist


Makeup is manly!


Elsker vi ikke alle skaldede mennesker?

7 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Skønt at se i har haft det godt! :D! Glæder mig også til at se billederne og alle! elsker skaldene mennesker

Kami Renee sagde ...

Fååk~
Sidste billede er bare frækt, nam nam XD

Signe Katrine Rosenberg Petri sagde ...

Var lige ved at skrive det samme som Kami XD

Liv-is-alive sagde ...

M-m-mmmhm. Some smexy eyecandy <3 hahahah ;) glæder mig til at se resultatet ;D

★Line★ sagde ...

Aww, den kat ser bare vildt lækker ud... ;_; ♥ ♥ ♥ Hvor er I heldige at blive stalket af sådan en dejlig mis, haha! Og som jeg har sagt før, elsker de her cosplays, Nadia og Lea. Glæder mig til at se resten af billederne i CosMag!

Beauty Addict sagde ...

Det ligner at du har ramt stemningen rigtig godt :D
Ser i hvert fald super hyggeligt ud !

Nadi Axel sagde ...

TAK FOR EN DEJLIG DAG <3 det var super hygge~!! Glæder mig rigtig meget til at se billederne i CosMag (*w*)/
HAHAHA.. skaldede mennesker med HVIDE øjenbryn x,D