søndag den 29. august 2010

100829

Min weekend har været fyldt med en masse oplevelser; i fredags kom Allan på besøg, og om eftermiddagen kom Dorte også. Til aften tog vi til et Anime Kita chibi arrangement - denne gang en gameraften, hvor den stod på konsol- og kortspil. Det var en stor succes - vi havde 22 pladser af 25 udfyldt og det lød til folk var rigtig glade og havde masser af sjov En af mine gamle klassekammerater kom også - det var virkelig sjovt at se ham igen, jeg har ikke talt med ham i flere år! Otaku verdenen er lille

Lørdag formiddag havde jeg aftalt med Dorte at vi skulle ud og have et ero lolita photoshoot. Først besøgte vi nogle af de nedbrændte og ødelagte bygninger her i Aalborg, og bagefter tog vi hen til Aalborg Veteranbane, hvor der var en masse gamle veterantog. Vi var så heldige at der var en mand på arbejde, som gav os lov til at gå ind til togene og tage billeder med dem!


Another Version of the Truth by ~Zarsu on deviantART

Resten af billederne kan ses her



Om eftermiddagen tog Dorte hjem igen, og da det blev aften tog Kenny, Allan og jeg til fest sammen med nogle af dem, der kommer i Anime Kita. Det var rigtig hyggeligt - men det var efterhånden ved at være lang tid siden jeg sidst havde drukket, så på grund af dét - kombineret med drinks, der smagte af is og slik - blev jeg rimeligt hurtigt fuld. Jeg startede allerede med kun at drikke vand ved 22tiden, fordi jeg ikke gad blive møg stiv Og så vendte min hovedpine fra den foregående uge selvfølgelig også tilbage! Men det var meget hyggeligt alligevel, med en masser 90'er musik Og vi var hjemme igen ved 1tiden om natten, da Allan allerede skulle hjem igen ved 9tiden i dag.
I dag er det total meget dagen derpå. Jeg er helt flad på energi og doven. Det er min søndag i en nøddeskal.

10 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Der' party i PROVINSEN! Åhh, 90'er musik = childhood. BOOM BOOM BOOM BOOM I WANT YOU IN MY ROOM LET'S SPEND THE NIGHT TOGETHER etc.

Det er super fedt at I fik lov til at gå i togene :D

Mousykins sagde ...

Hahahaha, Arj det var så fedt det fotoshoot! Total grænseoverskridende, men sammen med dig var det som at spise en skumfidus! <3

Jeg er på sin vis glad for at jeg nåede og flygte for det lyder ikke som noget for mig, men det er super godt i havde en god aften despite it all!!

Glæder mig til September hvor jeg vender frygteligt tilbage! 8D

Jennie Daniela sagde ...

Det er godt jeg kunne underholde dig lidt i løbet af aftenen XD <3

Stella sagde ...

Nice! Jeg er lidt misundelig, jeg savner fulde-Sascha haha. Og normale Sascha ofc. lol.

Sabrina sagde ...

Lyder som om det har været en weekend med gang i :D og med en masse dejlige gensyn med de rare mennesker rundt om i DK ♥

-delete- sagde ...

..hvad er det for noget i ser i TV? Det ser ret skummelt ud!

Kita var rigtig hyggeligt, jeg var lidt ked af at skulle smutte så tidligt ;A;

OG JERES PHOTOSHOOT, MUMS MUMS MUMS <3

Sa-chan sagde ...

Elsker jeres photoshoot <3 og det godt du har haft det finno bambino og overlevet :D
for at quote liv "Det er super fedt at I fik lov til at gå i togene :D"

Emma sagde ...

Lyder som en hyggelig weekend, ærgeligt at du er ude af druk-form ;b Super nice shoot som altid!

Gittøh~ sagde ...

okay det billede Allan stener er ret creepy haha :D

Unknown sagde ...

Smukke billeder af Dorthe :'D