mandag den 6. december 2010

101206

I lørdags afholdt Anime Kita årets sidste chibi-arrangement - og dette var selvfølgelig en julefrokost! Først startede det hele dog med en generalforsamling, hvor der skulle vælges ny medlemmer til bestyrelsen, da den gamle gik af. Så nu er jeg en del af Kita's bestyrelse



Bagefter sørgede os fra Chibi Rådet for at varme mad til hele selskabet, og efter maden var overstået, og der var blevet ryddet ud, spillede vi pakkespil med en million pakker. Selv vandt jeg disse seje ting



Efter pakkespillet stod den på hygge for alle pengene. Der blev sat ris a la mande frem (selvfølgelig med mandelgaver til) og jeg fik da også deltaget i et form for RPG kaldet "Werewolf", som var overraskende sjovt og medrivende!









I går var vi hjemme hos mine forældre, da Kenny skulle skifte dæk og lys på bilen. Mor havde fået pyntet til jul, så huset emmede bare af julestemning



5 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Kita lyder virkelig som den bedste forening nogensinde <3
Godt at se du er kommet i julestemning dame! :D <3

Liv-is-alive sagde ...

Er de fugle fake eller real??? o.o

Ej, det lyder som et rigtig dejligt arrangement! Og nu er du jo så en lidt mere busy dame end før, Sascha. Pas på at du ikke stresser !

Stella sagde ...

Pænepæne billeder <3 det lyder nice med noget julehygge!

Anton sagde ...

Det lyder som om du har et dejligt liv <3
Det er jeg rigtig glad for at høre! :D
Og tillykke med posten!

Beauty Addict sagde ...

Det ser super hyggeligt ud :D

(go'e gaver ! <3)