tirsdag den 7. december 2010

101207

Det ligner mig ikke at poste flere dage i træk, men jeg bliver nødt til at lukke lidt nørde-rage ud.

For ikke så længe siden læste jeg at en af mine yndlings animes, Paradise Kiss, er blevet filmatiseret i Japan, og vil udkomme her til foråret. Min første tanke var "yay", men efter at have set billeder og trailer fra filmen samt læst om den er den tanke hurtigt blevet ændret til "nay"


Ja, mine damer og herrer - dette skal forestille Yukari/"Caroline" og George. Hvad sker der lige for det? For det første ligner Yukari slet ikke en model. For det andet er hendes pandehår aaaalt for langt. Og for det tredje...hvad sker der lige for George's hår?!?! Man burde da tro at japanske stylister ville kunne finde ud af at afblege skuespillerens hår og farve det blåt..men nejnej, lad ham da endelige beholde sit almindelige, kedelige sorte hår. Fuck, jeg er skuffet Lige for at sammenligne, for jer, der ikke kender serien:


Anime versionen.


Film versionen.

Ja, de skal forestille at være de samme karakterer. Generelt har instruktøren bare valgt at gøre alle karakterene total kedelige og normale i film versionen. Jeg kan slet ikke udtrykke hvor skuffende det er for mig. Deres hår, tøj og piercinger er sådan en vigtig del - både af karaktererne, men også af historien! Det viser jo hvor rebelske de alle er. Nu ligner de bare almindelige, japanske teenagere. Great. Kunne de i det mindste ikke bare have parykker på?
Her ser I Miwako og Arashi. Ja, I hørte rigtigt - hende med de brune krøller er Miwako, og den sorthåret fyr er Arashi. HVAD SKER DER FOR DET!?!?


De burde se sådan her ud! >:C


Ligner de? NEJ VEL?

Isabella er den eneste, der bare ligner sig selv en smule. Isabella bliver så også spillet af en mand, som rent faktisk har lært at lægge makeup og opføre sig som en dame, alene for rollens skyld. Men stadig - de har givet Isabella brunt hår i stedet for lilla. Wtf. Lær at bruge parykker!


Sådan som vi kender Isabella


Film versionen af Isabella er keeedelig.


Her er traileren til filmen:

11 kommentarer:

-delete- sagde ...

Hvad sker der mand, det her er jo helt galt.
Kan godt huske da jeg så traileren noget tid tilbage, og jeg synes det så lidt skuffende ud.
Og så viser du billeder af dem alle sammen OG INGEN LIGNER, hvad skeeer deeeer :((( Jeg mindes ikke at Japanske filmatiseringer plejer at være /så/ skuffende når det kommer til karakteres udseende!

★Line★ sagde ...

Aww.. det ser faktisk ret så skuffende ud, og jeg er ikke engang kæmpe fan af serien ;_; Men sådan synes jeg generelt det er med live action udgaver af magaer/animeer.. Personerne ser alt for kedelige og average japanese ud ^^' Glæder mig dog til at se den anyways, måske er der nogle gode ting, der overrasker <3

Liv-is-alive sagde ...

Wtf. Det er jo alt for underligt! De er bare helt normale main D: og Yukari ligner en gal?! Hun bør være sådan meget mere vestlig!
suk suk.

Beauty Addict sagde ...

Eii, min første tanke da jeg så billedet var osse *YAY!*, næste var *WTFH, er det GEORGE!?*.
Ej, hvor er det skuffende ;_;

chikara sagde ...

jeg vil hermed stave det så alle kan forstå det. inclusive de japanere der man: F A I L ! ! !

HVOR ER DET BARE NEDEREN! skuffende som du selv siger, at de ikke engang kan få Georg rigtig som jo trods hans hår er den der ser mest normal ud af de 4. Hvad sker der for at de ike engang kanklippe pandehår også? FAIL! en gang til: FAIL!
Jeg ahr set cosplayere der gør det MEGET bedre man D: det er en skam når man tænker på hvor dyr sådan en film her har været med lønninger og sådan at man så ikke engang gider at overholde de forskellige characters individuelle identitet D: de har jo gjort dem normale! De skal være selvstændige og flippede man!!!

men jeg skal nu se den alligevel bare for at se om de også har slettet hele story-linen

Anna Rosenkrans Birkedal sagde ...

O...M...G hun har ikke pink hår... HUN HAR IKKE PINK HÅR!!!!!

De alle ser så almindelig ud... Hold da op, jeg skuffet :CCC

Hopy sagde ...

"OMGOMG" tænkte jeg da jeg læste overskriften men så.. D: D: D:
Elsker den manga (synes anime'en er for billigt og dårligt lavet :/)
Øvøvøv det kunne bare ikke blive en mere kedelig casting *cries* Bliver nok nødt til at se den alligevel selvom den nok bliver sindssygt skuffende når man kender den =3='
Og det var altså meningen at George skulle være en hottie..! Iiih altså...

Emma sagde ...

årh, det har jeg også set D: *rage*
Det er virkelig en fail fra japanernes side... NANA klarede de ellers flot, men den anden filmatisering af en Ai Yazawa-serie bliver bare fail. Hvilket er synd Y_Y elsker ellers Paradise kiss, og ser nok filmen, men regner på forhånd med at blive skuffet

Stella sagde ...

Skuffelse! Do not want :(

Sabrina sagde ...

omg skuffelse! ):

Seriøst de har jo taget alt fra serien som gjorde den unik og fantastisk. Nu er det sikkert bare en sød lille prinsessefortælling.

sadface'sadface'sadface

L I N A ☆ミ sagde ...

Wow skuffende D: Havde ellers glædet mig en smule til den skulle komme ud.. men når jeg kigger på dit indlæg, mistede jeg list lysten.. Det er lidt utroligt at Japan er landet for cosplay også kan de ikke engang bruge parykker D: