lørdag den 25. december 2010

101225



Glædelig jul til jer alle!

Jeg håber I alle har haft en fortræffelig juleaften og får et par gode juledage Selv tilbragte jeg juleaften hos mine forældre, så min dag var stille og rolig fyldt med lækker mad og julehygge. Jeg fik overvældende mange julegaver; min yndlings gave er uden tvivl et lille digital kamera som mine forældre har givet mig Det har en masse ultra seje funktioner, her er nogle af dem:







Med sådan et lille, fancy kamera er det igen blevet super let at cam whore

Juleaften:






I dag:




9 kommentarer:

Kami Renee sagde ...

*w* so pretteh eyes

Beauty Addict sagde ...

Øv, hvor er du flot som altid <3

Nina Cecilie sagde ...

Pretty girl :)
Glædelig jul!

Emma sagde ...

glædelig jul tilbage til dig ^^ og fedt med kamera-gaven, din camwhore. Jeg elsker den frisure du har sat på de sidste par billeder, den klæder dig vildt godt! Ö (og fedt sort-hvid-billede)

Sabrina sagde ...

Lyder til at du har haft en deejlig jul :') ♥

Du er så pæææn Sascha ♥ ♥

Mie Rose sagde ...

Fuuuuck Sascha, hvorfor er du bare så smuk? <3
Elsker virkelig de vipper, de klær dig sygt godt!

-delete- sagde ...

De der vipper får dine øjne til at se kæmPE ud! Eller også får dine øjne vipperne til at se ud som om de får dine øjne til at se kæmpe ud, who knows <3
Det lyder til at have været rigtig hyggeligt, jeg kan næsten godt forestille mig det :D Sådan med dine forældre, deres hus og Baby!

Liv-is-alive sagde ...

Nice med alle dine gaver. Og alt for fede film.

Elsker dit første outfit. GORGEOUS main <33 <33

Anton sagde ...

Hår over panden på den måde klæder dig super godt!