søndag den 20. marts 2011

110320



I fredags var Kenny og jeg ude og spise på Restaurant Provence. Maden var billig og der var en god atmosfære! Indretningen var virkelig hyggelig









Mit outfit fra i fredags:




I går havde jeg en rigtig lang dag. Kenny og jeg stod op ved 6tiden, for at køre til Odense sammen med formanden for Anime Kita. Vi skulle nemlig være med til DJI-Con - Danske Japanske Initiativer - som var et møde for bestyrelserne fra de forskellige anime/manga foreninger og conventions her i Danmark. Vi ankom til mødet kl. 10.30 og så fortsatte mødet faktisk hen til kl. 23.30, hvorefter vi kørte hjem igen Vi var i alt lidt over 20 personer fra de forskellige foreninger og conventions, og hele mødet gik super godt. Der blev indgået en masse samarbejde og fællesskabet blev styrket. Fremtiden for Danmarks anime/manga miljø ser endnu lysere ud nu





I dag var jeg ude og have et photoshoot med den elegante Michelle. Vi var super heldige med vejret og vi fik rigtig mange gode billeder ud af det!

Billederne kan ses her~


Elegant Forest by *Zarsu on deviantART

8 kommentarer:

Yokume sagde ...

omg de der billeder af Michelle er da bare super gode. 8D
Og det der møde-værk... Billedet af den computer skræm fik mig til at grine x'DD

Sa-chan sagde ...

Hvor lyder det som en awesom weekend og hvor er det fedt med det møde :D Glæder mig til at se hvad i har fundet ud af.
Michelle er rigtig pæn at kigge på
Ps, circle på den restaurant snarest muligt <3

Astrid sagde ...

Din .gif gav mig et chok, den tog noget tid om at loade, og BAM, så åbnede du øjnene! XD

Liv-is-alive sagde ...

Gotta love den der hentehår-melodi.

KNIVSKARP <3

Cecil August sagde ...

Just curious. Har Allan set jeres fantastiske tekst? 8D

chikara sagde ...

Provence <3 de har bare den bedste atmosfære derinde EVER! totalt godt date sted.

jeg kan godt lide den Sasuke plakat bagved Jenny

Kenny kniven? seriøst? xD

og og: Hvor lyder det som en hyggelig weekend :D

(PS skal vi snart ses?)

Emma sagde ...

Mega awesome billeder ^_^ fortalte jeg dig også igår ~

og hold da kæft, det er da tidligt at stå op en weekend :C hårdt at være arrangører, men fedt at det eksisterer det møde ü

Nadi Axel sagde ...

Hva f********ck er det for et RIM!? xDDD ahahhahahahahaha just made me day!!! <3
Sådan et møde kunne jeg nok ikk holde til xDDD det sygt! Meget lang dag! <3
Elsker forresten dine små gif-billeder, keep it up ~