tirsdag den 3. maj 2011

110503

Så er billederne fra Clock Tower 3 photoshootet med Sørine kommet online:


A Chance Meeting by *Zarsu on deviantART

Resten af billederne kan ses her~

I fredags tog Kenny og jeg hjem til hans far. Vi grillede og havde en hyggelig aften Lørdag formiddag tog vi til meetup i Randers Regnskov. Vi var 10 mennesker inde i regnskoven, og det var en rigtig dejlig dag! Jeg havde taget en tynd sommerkjole på, og alligevel var jeg ved at dø af hede nogen steder i regnskoven på grund af varmen og den høje fugtighed Men det var ikke noget godt selskab ikke kunne klare! Efter at have tilbragt et par timer i heden satte vi os udenfor, hvor vi spiste medbragte madpakker og kage
























Efter meetup'et var overstået tog jeg hjem til Mette sammen med nogle af de andre, da vi havde planlagt at have et fælles lolita photoshoot om søndagen. De billeder må I dog vente lidt med at se


Total random, men i formiddags regnede der pludselig meget voldsomt - troede jeg. Da jeg kiggede ud af vinduet viste det sig nemlig at det var hagl jeg kunne høre Jeg nåede at tage et billede af hvordan haglen dækkede jorden før det igen var smeltet. Mærkeligt forårsvejr!



Til slut vil jeg lige dele min første makeup tutorial med jer:

3 kommentarer:

Mousykins sagde ...

HAHAHHAHAA Rasmus ligner en KÆÆÆMPØ!! 8D Ej, skulle hilse og sige han hyggede sig og godt kunne finde på at tage med igen engang ^___^

*Pudser lige glorien over at se 4 af de billeder ejg tog med dit kamera er i brug*

Glæder mig helt vildt til at se photoshootet! Du har virkelig været aktiv med dit kamera i det nye år indtil videre :D AI LAIK!!

~ Vi ses imorgen ~ <3

Beauty Addict sagde ...

Det ser super hyggeligt ud !! og jeg kan virkelig godt li din kjole fra meet-uppet <3

Igen, så elsker jeg virkelig de billeder du har taget af Sørine! Man kan virkelig se hvordan du bare udvikler din helt egen stil nu!

- Og nej, du taler jo jysk, jeg bliver overrasket hver gang XD (der findes ikke andre dialekter i Danmark end Nordsjælllandsk og købehavnsk altså XD)

Sabrina sagde ...

Pææææne billeder Q___Q .. ville virkelig gerne have været med piv.
Der er forresten virkelig kommet skub i zarsu.dk på det sidste :) way to go! <3