søndag den 22. maj 2011

110522

Så kom billederne fra Moogle photoshootet med Astrid endelig online:


Kupo by *Zarsu on deviantART

Resten af billederne kan ses her~




I fredags kom Astrid tidligt på besøg, da det var meningen vi skulle nå at se en hel anime. På magisk vis nåede vi dog at bruge tiden på alt muligt andet og så derfor kun 3 episoder Om aftenen var vi med Kenny inde i biografen for at se Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides. Jeg er ikke den store Pirates of the Caribbean fan; den eneste film jeg har set mere end én gang er 1'eren, som jeg måske har set tre gange XD Men filmen var faktisk vildt god plus super sjov!! Til min store overraskelse fungerede det meget godt at Johnny Depp var den eneste "hovedperson", hvilket jeg ikke lige havde regnet med.


Lørdag skulle vi til endnu et Anime Kita Chibi arrangement, denne gang var det en gentagelse af sidste års "larme aften". Der var Stepmania, UltraStar og RockBand til rådighed. Det hele startede dog rigtig dårligt ud; personen der stod for at hente en nøgle til vores lokaler fik det ikke gjort i tide, så vi havde ingen lokaler at befinde os i. Heldigvis lagde en af medlemmerne sin lejlighed til rådighed, så dér endte vi med at være 24 larmende mennesker Det var en super hyggelig aften! Oven i det twinnede Astrid og jeg i vores "Cosmetics Print" kjoler





2 kommentarer:

Beauty Addict sagde ...

Ei, jeg glæder mig så meget til at se pirates nu ;w; !!

Elsker dit outfit og din make-up er super sød!

Liv-is-alive sagde ...

Urg, alle taler Pirates. Oog siger den er god. Men jeg ved stadig ikke om jeg gider, haha...

Du er pisse flot <3