lørdag den 9. juli 2011

110709

I dag havde jeg et lille photoshoot i mit Aerith (Kingdom Hearts) cosplay


Pure Heart by *Zarsu on deviantART











Du kan se flere billeder her~


Men anyways. Så er det jo i morgen at jeg smutter til Tokyo Jeg har endnu ikke forstået at det allerede er i morgen, men det kommer forhåbentlig når jeg sidder i flyet Vi har allerede lagt en del planer for hvad vi skal se og opleve dernede, så det skal nok blive en fantastisk tur



Igen har vi en computer med, og jeg regner stærkt med at lave et par opdateringer dernede fra, på min LiveJournal - så hold øje med zarsu.livejournal.com

6 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Forhåbentlig kommer der også et godt langt blogindlæg her på blogspot, når I kommer hjem :3 uuuh er så misundelig <3

Nadi Axel sagde ...

GLÆDER MIG TIL AT SE BILLEDER!!! Haha, jeg skulle have sendt dig penge til en colu-tshirt eller noet xD

Faver dit cosplay på cosplay.com *W*
Du er SÅDAN en flot Aerith <3 og parykken er genial, selvom jeg har ondt af dig, når du har den på :3

<3<3<3

L I N A ☆ミ sagde ...

Goood tur! 8D

-delete- sagde ...

Du er bare så god som Aerith ;_; <3

Thanh Pham sagde ...

Hold da op en nice blog du har!!

Og elsk på dit Aerith cosplay, du ser mega cute ud :D

Eutaku sagde ...

Woooooooooooow so goooooood! Det er fandme godt lavet Zarsu!