mandag den 1. august 2011

110801

Eftersom min udgroning var blevet rimelig stor besluttede jeg mig for at prøve en af de hårfarver man kan købe i Japan - da de er vildt billige og har en super nuttet indpakning Jeg havde lidt håbet på at det mere var en hårfarve end bare afblegning, så jeg var meget spændt på at prøve det mærke jeg valgte! Men efter kun at have haft farven i håret i 10 minutter var jeg tvunget til at vaske den ud - allerede dér var min udgroning blevet fuldkommen afbleget; nogen steder er den nu hvid Så jeg er tilbage til at være total bimbo-blond, hvilket jeg er lidt træt af.




Modellens hårfarve er pænere :c

Og mit outfit fra i fredags:

Om eftermiddagen kom Michelle og Mette for resten også lige forbi et par timer, da jeg skulle hjælpe Michelle med at klippe en paryk. Det var super hyggeligt og virkelig sjovt at have lidt alene tid med de to dejlige tøser igen!



Lørdag var der meetup i Århus, og på trods af den bagende sol trak jeg i lolita. Synes det er alt for længe siden jeg sidst havde det på, så det var skønt at få luftet lidt blonder igen Vi startede med at mødes på banegården, hvor der var noget promotion til den kommende Smølfe-film - så jeg skulle selvfølgelig liiige have taget et billede sammen med smølfen Smølfens manager synes desuden at Dorte og jeg var vildt søde og gav mig også en smølfe-ballon 8D



Derefter stod den på picnic:







Blå kage..


..giver blå tunge 8D

Det var virkelig en god dag! Vi skulle også have været i Den Gamle By, men endte med bare at sidde og snakke i adskillige timer så vi kunne ikke nå forbi Den Gamle By før de lukkede Heldigvis var der heller ikke så varmt som forventet, da vi sad i skyggen Det var super skønt at tilbringe dagen sammen med så mange dejlige mennesker og jeg fik virkelig grint igennem den dag! Vi fik også tid til lidt Gæt & Grimasser, hvor alle bare kom med total tilfældige gæt hele tiden!

Efter meetup'et tog jeg med dejlige Dorte hjem. Vi skulle nemlig have to photoshoots hos mig om søndagen, så Dorte skulle lige pakke sin taske. Så den lille omvej endte med at tage over 2 timer og vi var først hjemme hos mig ved 21tiden om aftenen Super sen aftensmad, den dag! Vi fik også set Aladdin, som jeg begyndte at falde i søvn til. Det er hårdt at være gammel..

Søndag stod vi op og Dorte gjorde sig klar. Ved 11tiden kom Michelle forbi og Dorte stylede hende. Vi skulle nemlig have et Alice i Eventyrland inspireret photoshoot, hvor Dorte lagde outfits til. De havde lovet regn senere på eftermiddagen, så vi skyndte os ud ved 12tiden, for at nå det før regnen ville komme!



...da vi så nåede frem til vores lokation begyndte det at styrte ned. Seriøst, det styrtede ned. På trods af at der havde været høj solskin og blå himmel hele dagen - det var så surrealistisk! Og temperaturen faldt også vildt hurtigt :c


Vi gik ind i et busskur og ventede tålmodigt. På trods af at vi havde hver vores paraply blev pigernes nederdele og noget af skjorterne alligevel gennemblødte - voldsomt regnede der! Men vejret blev ikke bedre så efter en halv time besluttede vi os for bare at tage bussen hjem igen

For at outfitsene ikke skulle gå til spilde tog vi et par billeder indenfor. Jeg hader at tage billeder indenfor - lyset er ikke nær så godt og omgivelserne er sygt kedelige. Men hva' faaaen, det var bedre end ingenting..


Photoshootet kan ses her!

Ved 15tiden stoppede regnen endelig og så kom solen frem og var bagende hed. Dorte var total overskuds-agtig og trak i sit nye Ranmao cosplay, da vi også skulle have et photoshoot med hende i dette. Vi gik over til den park jeg bor tæt på, da der er en botanisk have inde i parken. Som var vildt flot - vi blev begge imponeret over hvor pænt og hyggeligt der var. Så i det mindste blev de billeder super gode


The Blue Cat by *Zarsu on deviantART

4 kommentarer:

Cecil August sagde ...

Japansk hårfarve sparker røv, fordi der er så meget blegning i til de sorthårede derovre. Jeg prøvede en lys brun, og selv den var proppet med ekstra kemikalier, der fik det til at svie XD; Men det virker da. 8D Og jeg synes, du er ret fin blond.
I øvrigt super gode billeder fra meet-up og photoshoots, er du gal, du har været produktiv!

Emma sagde ...

høh, bimbo ;D Det lyder virkelig ærgeligt med lolita-shootet :C men til gengæld er Dorthes ranmao-shoot virkelig smukt. Siger jeg uden at have set resten af billederne. Vi ses på fredag

Sabrina sagde ...

Du er smuk bimboblond :D
Elsker virkelig de billeder i fik taget - og flettet dem sammen i den lille eventyr historie n___n hiii~ love

Nadi Axel sagde ...

Øv regn xD den nåede herover om søndagen, skal det lige nævnes..

Har ikke så meget tilovers for "Palty" efter at have prøvet det XD tror kun det virker på asiatisk hår Ö .... DE SNYDER! x,D

Synes billederne er blevet rigtig gode ö <3