onsdag den 17. august 2011

110817

Lige for tiden bliver alt mit overskud brugt på at gå i skole og lære alle de nye fag at kende, så får ikke lavet det vilde i fritiden. Dog var Kenny og jeg i biografen i går for at se Captain America: The First Avenger. Jeg synes filmen var fantastisk fra start til slut - alt deri fungerede rigtig godt. Især skuespillerne var overbevisende efter mig mening Selvom jeg må indrømme at jeg i starten meget tænkte "Mister Anderson" og "Creepy Dave :c". 3D'en fungerede også rigtig godt i filmen; på et tidspunkt hoppede både jeg og min sidemand i vores stole af overraskelse, haha! Uden at spoile for meget kan jeg også sige at slutningen gav mig lidt tårer i øjnene :c Btw bliv i biografen til rulleteksterne er færdige - så kommer der et ekstra film klip!


+ Efter aftensmad skal Kenny og jeg i svømmehal og chille i relax afdelingen

4 kommentarer:

Sarah sagde ...

Juhu, jeg var inde og se den i går. Er dog helt ked af nu, at vi gik før rulleteksterne var færdige.............. ;_;
Og ja, 3D'en fungerede fabelagtigt!

Liv-is-alive sagde ...

Synes ikke at Chris spiller godt da hans ven er død. Men ellers! :D Og jeg var også sådan lidt D': der til sidst, hah <3

Klø på, det skal nok blive bedre.

Nadi Axel sagde ...

Jeg glæder mig også til at skulle ind og se den :) nu glæder jeg mig mere ^^

Sabrina sagde ...

Det er dejligt at du er glad for den nye skole n___n og ja fritiden ryger godt nok en del - men det er godt, at dig og Kenny stadig kan finde noget tid til at lave nogle små ting sammen <3