tirsdag den 6. september 2011

110906



Mit outfit fra i går:


Btw:

Da jeg loggede på DeviantArt i dag blev jeg meget glad - jeg har lige rundet min nr. 400 watcher Jeg kan ikke rigtig forstå at så mange mennesker følger mig, men det er da noget som gør mig meget glad :'D

Anyways, her til aften har Kenny og jeg været inde og se Cowboys & Aliens. Navnet siger ligesom alt om hvor B-films agtig den er, ikk? Det troede jeg i hvert fald - men den var faktisk ikke så slem igen! Hele cowboy miljøet virkede overbevisende. Og den måde man bliver introduceret til hele universet på gør det heller ikke mærkeligt at jorden bliver angrebet af aliens - selvom handlingen foregår tilbage i 1873. Dog var der flere scener i filmen hvor der ikke var noget baggrundsmusik - og sådan noget hader jeg :c

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Selvfølgelig har du 400 watchers. Du er jo nice til les stuff that you do ~

Beauty Addict sagde ...

Ei, men det er da ikke noget chok at du har 400 watchers ! :D

Og er glad for at cowboys & Aliens ikke er helt så slem, vil virkleig gerne se den, haha <3

Emma sagde ...

det er fordi du taget sådan nogle skønne billeder ^^ tillykke med 400 watchers ~ (oh, makes me wanna see movies!)