mandag den 30. januar 2012

110130

Sidste uge var ret heftig for mit vedkommende, og måske også en smule for proppet med planer. Men det gjorde så også at ugen bare fløj af sted

Da det blev weekend kunne jeg ikke engang slappe af - fredag tog Kristina og jeg hen til Kennys arbejde, for at udnytte fotostudiet. Først var der et kort photoshoot med mig til det kommende nummer af Starlight Magazine, og bagefter stylede jeg Kristina og tog billeder af hende.


Utrolig hvad makeup og hår gør, ikk?


Kristina er så fiiin!


Vi skiftede look halvvejs inde i shootet~

Vi var mega langsomme, så vi kom til at spise rigtig sent. Om aftenen kom Louise også, da jeg også skulle have et lille shoot med hende til Starlight Magazine. Men I må vente med at se alle de billeder til bladet er udkommet! Vi regnede med at være færdige ved 22tiden, men endte med først at være hjemme ved 1tiden om natten - ups

Lørdag startede ud med at jeg tog hjem til Michelle, hvor Mette var på besøg, for at have endnu et photoshoot til Starlight Magazine. Vi fik nogle ret fine billeder på trods af kulden Om eftermiddagen kom Astrid hjem til mig, da vi skulle i biografen og se Løvernes Konge i 3D om aftenen. Salen var - til vores overraskelse - fyldt med voksne Der var faktisk kun to børn inde for at se filmen! Det var en fantastisk oplevelse; 3D'en fungerede virkelig godt og jeg sad med tårer i øjnene fra start til slut



Søndag havde jeg et til photoshoot med Mette - også til Starlight Magazine. Bagefter kom Louise og Kristina på besøg igen, da vi skulle udvælge billeder og de spiste med Vi endte med at sidde og se en film i fjernsynet, så det blev lidt sent før de kom hjem - ups..




Vejret er fantastisk i dag

6 kommentarer:

Zuum sagde ...

Hvor er det nogle fine billeder af Kristina! ;W;
Jeg glæder mig rigtig meget til at se mere! Også af Louise! :3

Mousykins sagde ...

So.. much.. photoshooting x__x; Er spænd på hvad der er plads til i Twilight efter jeres indsats XD
Glæder mig til at se det alt sammen :3

Jeg er SÅ vild med den styling du lavede på Kristina, det klæder hende bare så godt! XD

Jeg vil også snart på besøg, men du har kinda allerede booket 2 af mine weekender i februar allerede (Kita og fødselsdag) , så mon ikke det lige kan gå <3

Thøøhø du er dejlig :D

Emma sagde ...

holy sh**, all those shoots x'D kan godt forstå du synes det måske var lidt for proppet det hele.. tror jeg var gået ned med stress halvvejs. Men årh, så bliver det spændende at se det nye starlight <3 glæder mig!

Sa-chan sagde ...

Du er bare så sej med alle de billeder du har taget til Starlight! Jeg glæder mig sådan til at se dem :'D!!

Sabrina sagde ...

Kristina er en babe :I

Det er godt du får brugt studiet. Det er så fedt at arbejde i studie

Liv-is-alive sagde ...

Fuuu, lyder som noget stress! Men sejt gået!