søndag den 8. januar 2012

120108

Til jer, der har tilmeldt jer min GiveAway, men ikke er blevet godkendt endnu: I skal lige huske at overholde reglerne ;)
I bliver KUN godkendt hvis I er offentlig følger af min blog. Dvs min blog skal være synlig inde på jeres blogger profil, under "Blogs, som jeg læser fast".


Det har været en stille og rolig weekend - for første gang i lang tid, føles det som om Fredag besøgte vi mine forældre, hvilket var dejligt som altid Lørdag var vi inde i byen for at lede efter januars tilbud. Jeg fandt blandt andet denne fantastiske hue i H&M til kun 20 kr! Haps - med hjem


Om aftenen kom Astrid og hendes mor også på besøg for at spise med. Det var virkelig dejligt at se dem begge igen, og endnu bedre at Astrid endelig er tilbage i Aalborg Så behøver jeg ikke være så friendless mere 8D

I dag stod vi tidligt op, da jeg skulle gøre mig klar til et planlagt photoshoot, som vi skulle nå før der skulle afholdes bestyrelsesmøde med Anime Kitas bestyrelse. Kennys arbejde har nemlig et fotostudie som vi ville udnytte. Jeg tog den nederdel på, som var en af julegaverne fra Kenny








Det er for resten bare en paryk jeg har på 8D

8 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Når jeg bliver stor vil jeg have en kæreste der er ligeså sød som Kenny. Nederdelen klær dig fantastisk godt!!

Unknown sagde ...

Eeeej, og her gik jeg og troede, at det var dit eget hår :(


- Men du er nu meget sød og kær at se på alligevel x3

Emma sagde ...

du siger stille og rolig weekend, men jeg synes det lyder som om der er sket nogle ting alligevel :b elsker det sidste billede fra studiet ^^

Nadi Axel sagde ...

Hvor er du skøn at kigge på, kvindemenneske!! <3

Sarah sagde ...

Ups, nu er der en liste oppe : D

Fede billeder ;w; Elsker dine outfits <3

Sabrina sagde ...

Wooow cute hat for 20 KR D: I be so jelly!!

Elsker nederdelen :D vil du dele Kenny? bare en lille smule haha ;b Er vild med det sidste billede!!! <3

Unknown sagde ...

Vildt gode billeder! + jeg elske virkelig din header!

Knus
emmajensens.blogspot.com

Beauty Addict sagde ...

Jeg elsker lidt din nye hue <3 Og dit outfit er så sødt.. Men jeg kan ikke li håret til dig, du ser alt for lille-pige ud, haha .__.