torsdag den 15. marts 2012

120315

Denne uge har bare været én stor omgang stress uge Vi har projekt uge på skolen, hvor vi arbejder i hold, og vores tema er Super Brugsen. Vi har brugt ugen på at besøge butikken, lave en fremlæggelse omkring den og lavet en miniature model af en afdeling af butikken. Min gruppe valgte brødafdelingen, og folk er ret imponeret over vores lille model I morgen skal vi fremlægge vores projekt, for vores lærer og nogle ansatte i Super Brugsen. Vi håber det kommer til at gå rigtig godt, da det også er en konkurrence


SuperBrugsen.


Vores model.


Den var sjov at lave

I går kom Astrid også på besøg Det var skønt at se hende igen, det var efterhånden et par uger siden sidst! Vi gik en tur i det fantastiske forårsvejr, snakkede en masse og hun spiste her. Bagefter kørte vi ud for at købe de sidste ting til Kita Træffet, og så blev hun kørt hjem

Apropos Kita Træffet, så bliver det afholdt i den kommende weekend, og vi har efterhånden styr på det hele! Jeg har lige siddet og ordnet de sidste ting jeg står for, så nu mangler jeg bare at finde ud af hvad jeg skal have på

Dagens outfit:

3 kommentarer:

Nadi Axel sagde ...

WHOA jeg troede det var et billede af den rigtige bagerafdeling XD
Det er MEGA svedigt lavet <3 Holy smoley.. ~ ................og det er oz en smule nørdet XD

Astrid sagde ...

Jeg reagerede ligesom Nadia!! Den er ret sej, den model.
Har I selv lavet de små brød??

Og hvor er Gloomy sød som halskæde, aww

Sabrina sagde ...

Aw haha jeres model er sød og genial. Good work!

Gloomy o_______o!!! <3