mandag den 4. juni 2012

120604



I lørdags var Kenny og jeg i Hobro for at besøge Kennys far. Han tog os med på café, og om aftenen var vi med i frikirke. Det var en meget speciel oplevelse, især for ikke-så-religiøse Sascha Men det var også rigtig spændende og en sjov måde at møde mange forskellige kulturer på!

Søndag stod jeg tidligt op for at tage turen til Vrå. Jeg skulle nemlig besøge den dejlige Sabrina, på hendes højskole Vi havde planlagt at have et photoshoot med mit i lolita. Først tog vi en masse billeder i studiet og bagefter gik vi udenfor og tog lidt flere. I kan dog desværre ikke se dem endnu, da de er til det kommende nummer af Starlight Magazine Vi fremkaldte også billeder på to forskellige måder; den traditionelle og en mere alternativ måde. Det hele var bare smadder spændende og havde en super dejlig dag

 
 
 
 
 

5 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Frikirker er så meget en ~ oplevelse~ :'D

Emma sagde ...

sabrinas skole er bare så dejlig <3

Mie Rose sagde ...

Har aldrig været i frikirke... Ved ikke om jeg er gået glip af de store dog? 8'D

Og det sidste billede, ih altså <3!!

Nadi Axel sagde ...

Lyder som en hyggelig tur <3
Ser frem til næste Starlight :D

Sabrina sagde ...

Jaaaaaeeeee det var en rigtig god dag :I tak for besøget <3