onsdag den 20. juni 2012

120620

Tjek den billige pris 8D 

I går var jeg til min sidste eksamen i går - nemlig min grundforløbseksamen. Det er et projekt, der kombinerer alle de fag man har som detail elev, og selve opgaven og rapporten skulle laves i grupper. Det var kun eksamen vi skulle op i individuelt. Jeg var ikke nervøs for denne eksamen, da jeg havde skrevet hele vores rapport - så jeg havde virkelig styr på hvad der stod i den Og det gik også smadder godt inde til eksamen; jeg fik 12, og hverken min lærer eller censor havde noget kritik til min fremlæggelse Dermed går jeg på sommerferie med et gennemsnit på 11,2 - det er lige til at leve med
I min gruppe havde vi for resten valgt at skrive om Gina Tricot. Kjolen købte vi i Gina Tricot, og jeg tog billederne til projektet. Her er vores søde model:




Vi skulle også lave tilbudsskilte, kampagneskilte, plakater osv!

Senere på dagen i går kom Astrid og Louise på besøg Vi skulle nemlig i biografen og se Prometheus. Det var en film jeg virkelig har set frem til, da jeg er stor fan af Aliens filmene og hele det univers, og dette skulle være en spirituel forfilm til Aliens serien. Folk havde fortalt mig at filmen skulle være ret uhyggelig - men det var den slet ikke! Det er nok mest folk, der ikke rigtig har set Aliens, som synes Prometheus er uhyggelig Men damn, jeg blev overrasket - filmen er jo ikke en spirituel forfilm til Aliens; det er en decideret forfilm Det var så fedt at se hvor meget filmen hænger sammen med den første Alien film!!

6 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Hvor er jeres model dog helt ufattelig nuttet :'D
Tillykke med dit gennemsnit Sascha, du fortjener det 100% <3!

Mousykins sagde ...

Sikken nogle rare kritierier at gå på sommerferie på! 8D Tillykke!

Mie Rose sagde ...

Fuck du er bare sej altså!

Unknown sagde ...

Du er så sej Sascha! :-D!!

Tillykke og nyd din sommerferie! Vi ses snart! <3

Emma sagde ...

tillykke med det flotte snit! Og alle andre siger ellers at Prometheus var dårlig xD

Nadi Axel sagde ...

Prometheus er facking AWESUM!!!! Jeg kan ikk vente til den kommer på bluray og jeg kan lade min PS3 voldtage den!!!!!!!!!!!!

Tillykke med 12-tallet!!!!!!!!!!!!! Og nyd nu din ferie <3