torsdag den 16. august 2012

120816

Så er det i morgen at jeg drager mod Sjælland for at deltage i dette års Genki Jeg glæder mig rigtig meget til at se mine venner, deltage i events, se en masse flotte cosplayere og selv vise mine cosplays frem

Fredag skal jeg cosplay Katherine McBride fra spillet Catherine:



Det er jeg helt færdig med


Lørdag skal jeg cosplay Taokaka fra BlazBlue spillene:



Poterne var den største udfordring. Jeg lavede skelettet dertil i hønsenet -


- gav det et par lag af papmache -


- og limede pladevat ovenpå, for at gøre dem bløde.


Indeni er der pinde jeg kan holde på, så jeg nemt kan styre poterne.


Trykket derpå er broderet fast. Hvilket tog evigheder


- Men det ser rigtig godt ud


Her er dragten med poter og ører syet på!


Jeg var så heldig af finde disse sko inde i byen, som kan bruges til kostumet!


Jeg kommer så meget til at dø af varme i det her cosplay :'D


Lige pt. mangler jeg kun nogle få detaljer derpå og så er jeg færdig!

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hvorfor er du så sej? D: <3

God tur til Genki!

Mousykins sagde ...

ÆIKEBJHGVÆOIAw <3 Har bare ventet på det her indlæg hele dagen fordi jeg VIDSTE du ville vise Cosplays heri! XD

Hvor er du bare awesome! Både til at lave og bære dine kostumer! Glæder mig sådan til at se dig i begge to ; 3; OG til at se dig generelt! It's been too long <3

Mille sagde ...

Det var ærgerligt vi ikke loge fandt ud af noget, men er du da gal, nogle vilde cosplays!

- Camilla
milleme.blogspot.com