tirsdag den 28. august 2012

120828

I lørdags var jeg til Emma og Smølf's indflytterfest, hvilket var smadder hyggeligt. Der var en masse til stede jeg aldrig før har mødt, så det var også sjovt at lære nogle nye mennesker at kende! Vi kom rimeligt sent hjem om natten, men det gjorde ingen forskel på at jeg skulle op om søndagen og i gang!

De sidste par dage har jeg nemlig brugt en del af min fritid på at lave layoutet til det kommende nummer af DKos - hvilket nu er færdigt og er til korrekturlæsning Glæd jer til det kommer - det er større end forrige nummer og smadder godt!

I forbindelsen med DKos skulle jeg selv lave nogle anmeldelser af kontaktlinser, hvilket var en god mulighed for at få taget lidt billeder af mit Katherine cosplay:








Altid serious :'D


Og et par af de andre linser jeg har anmeldt for bladet.


Og lige et outfit fra sidste uge

Jeg har desuden endelig haft tid til at redigere billederne fra det Madoka Kaname photoshoot jeg havde med Emma i starten af måneden.

Billederne kan ses her~

1 kommentar:

Emma sagde ...

det var godt du hyggede dig til festen, og er glad for at i faldt i hak med dem fra Silkeborg :) Billederne er virkelig fine * A* kender ikke karakteren eller serien, men SO MUCH FLUFF! Lyserødt stads man :'D

DKOS!