torsdag den 20. september 2012

120920

Imens jeg var væk i weekenden pillede Kenny vores gamle garderobeskab fra hinanden, fik det kørt væk og hentede et nyt og endnu større garderobeskab i Ikea. Vi havde begge rimeligt meget pladsmangel i tøjskabet - åhhh, luksusproblemer Det nye skab er fantastisk med rigtig meget plads, så nu er mit tøj ikke mast total sammen længere! Vi fik også købt en stor topmadras til vores nye senge, så man ligger endnu bedre på dem end før


Tøj-kaos imens det nye skab blev samlet.


Jeg overvejer at købe endnu en skuffe dertil


Nu er der endelig plads til at alt mit loli tøj er samlet

Tirsdag var jeg hjemme og besøge Sabrina, hvilket var smadder hyggeligt. Efter vi havde spist aftensmad tog vi ind til byen da vi skulle i biografen og se Ted. Jeg var en smule skeptisk over filmen, da instruktøren også laver Family Guy - som jeg ikke er specielt vild med. Så det var en super fed overraskelse at humoren i filmen (for det meste) faldt i perfekt hak med min egen og jeg fik grinet rigtig meget

2 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Tak for det nye skab Sascha, og jeg er overhovedet ikke lidt jelly over alt dit seje lolita <3

Liv-is-alive sagde ...

Jeg har også været vildt skeptisk overfor Ted. Tror jeg venter til den kommer på dvd eller noget :D

Du må lige fremvise dit kæmpeskab i sin fulde glory ;)