torsdag den 1. november 2012

121101

I går var Mie og jeg på Natural History Museum - et sted jeg virkelig havde set frem til at besøge! De har nemlig en stor udstilling med dinosaurus udgravninger, knogler og mekaniske figurer. Køen var heldigvis rigtig kort, selvom England pt. holder efterårsferie. Det var virkelig fedt at besøge museet


Se lige hvor stor den er!!


Kæmpe høj!


Wow, den her gav mig virkelig lyst til at spille The Lost World: Jurassic Park!












Museets mekaniske figurer bevægede sig virkelig livagtigt!


DE KIGGEDE PÅ MIG!!


Den brølede og var meget imponerende~




Den bedste teori jeg endnu har set omkring dinosaurernes udryddelse.

Vi fik også set mange af de andre udstillinger på museet.

Stor blåhval er stor!




Total happy narhval.


Nogle narhvaler er seje og har to horn.




Vi spiste aftensmad på Wagamama

Her til aften har vi været på pub for en sidste gang. Det var smadder hyggeligt som altid, og hele det engelske pub miljø er noget jeg kommer til at savne rigtig meget!

2 kommentarer:

Liv-is-alive sagde ...

Så kom du derind! Det var da dejligt med køen ;D Jeg kan så godt huske sidste gang jeg var på det museum - et af de bedste barndomsminder, jeg har :D

Sabrina sagde ...

Woooow syg udstilling. Er alle de knogler godt nok for real? :D

Udstoppet blåhval... Slavearbejde ftw (y)