onsdag den 5. december 2012

121205


I first met her in a Dream by *Zarsu on deviantART


I går aftes var jeg i biografen med Louise. Vi aftalte for længe siden at vi sammen skulle tage ind og se The Twilight Saga: Breaking Dawn - Part 2, men det var først nu jeg rent faktisk havde tid til at tage i biografen Jeg synes filmen var en af de bedste i serien, og en fin afslutning på hele Twilight sagaen. Selvom jeg sad og grinte over hvor grimt animeret babyen var, synes jeg stadig filmen levede op til min forventninger, og slutningen var rigtig fed










Mine kjoler til jul og nytår er for resten kommet

3 kommentarer:

Sa-chan sagde ...

Den første kjole ser rigtig pæn ud <3!

Liv-is-alive sagde ...

KjolER. Haahahah, the perks of being a female.

Sabrina sagde ...

nytårskjole :I <3
Hvor har du købt den? jeg leder efter en rigtig fin nytårskjole, men har ikke fundet et godt sted at købe endnu...