søndag den 27. januar 2013

130127



I fredags var jeg til et 1½-times langt zumba event med min yndlings instruktør, Lea. Jeg startede med at gå til zumba for over 1 år siden, og tager nu til det 5 gange om ugen - men dette var det første event jeg havde tid til at deltage i. Lidt pinligt Det var en ren fest med noget fantastisk musik, hvor vi dansede i mørket så man kunne se vores seje knæklys.

Lørdag eftermiddag kom min mor på besøg. Hun spiste hos os, og om aftenen tog vi i biografen for at se Jagten. Jeg havde virkelig set frem til denne film - specielt fordi Mads Mikkelsen vandt prisen for bedste mandlige skuespiller ved Filmfestivalen i Cannes 2012. Filmen levede fuldkommen op til mine forventninger, og mere til. Jeg synes virkelig skuespillet var gennemført, og det var spændende at følge en mistænkt og se hans side af historien. Slutningen overraskede mig, men jeg synes den passede godt til filmen og hele budskabet.


I morges var jeg så uheldig at vågne med en øm hals, snotnæse og feber. Det skulle ikke undre mig at en eller anden syg person var taget i biografen i går På grund af min tilstand har jeg ikke været inde og træne i dag, men jeg har i stedet fået brugt lidt af dagen på at sy. Det går dog ret langsomt fordi jeg ikke tænker helt klart


Jeg fik syet kjolen til mit Asuna cosplay - med foer i!


Der mangler stadig at blive syet en lynlås i foran.


Ellers så er kjolen klar til at få påsyet røde kantbånd

3 kommentarer:

Sabrina sagde ...

Zumba-eventet lyder vildt coolt :D

Og dit cosplay ser ud til at blive rigtig godt. Du bliver så f-ing Kawaii! n__n dips for at tage nogle cosplay-billeder! <3

Emma sagde ...

wow, hvor ser det godt ud! Og hvor lyder det bare til at have været sjovt til Zumbaevent :) jeg savnede dig faktisk lidt til zumba torsdag aften, da jeg for en gangs skyld dukkede op der, og så var du der bare ikke :C

Mille sagde ...

Det lyder godt nok hyggeligt, zumba-eventet!
Og ind til videre ser det virkelig godt ud, dit kostume!:D