fredag den 15. februar 2013

130215




I går var det, som bekendt, Valentines dag. Kenny og jeg elsker en hvilken som helst undskyldning for at tage ud og spise, og dette skulle ikke være en undtagelse Vi var på Restaurant Safran, som vi ikke før har besøgt. Vi fik begge en 4-retters menu - og maden var fuldkommen fantastisk! Det smagte virkelig lækkert, var flot anrettet og de ansatte var super søde. Oven i det var indretningen og stemning også dejlig - der skal vi helt sikkert hen igen en anden gang




Mit outfit fra vores date


Jeg er for resten blevet helt tosset med det nye, danske makeup-mærke CoolCos.
Min blå øjenskygge er derfra. Den var nem at bruge, farver virkelig godt og holdt hele aftenen! Jeg har også en sølv-farvet, der er lige så fantastisk

2 kommentarer:

Emma sagde ...

hvor er i søde altså ~ og nøj, hvor er det en lille dessert D: flot, men lille. Men så bliver man jo heller ikke større af den ;D
Og jeg overvejer om jeg også skulle prøve at kigge forbi coolcos også, elsker princippet med at det er billigt og de har stort set alle nuancer du kan tænke dig Ö

Sa-chan sagde ...

Hvor ser det lækkert ud!
Ps, den skjorte klæder dig rigtig rigtig godt <3