søndag den 3. marts 2013

130303

I går gik jeg i gang med mit Vanille (fra Final Fantasy XIII) cosplay, som skal være færdig til J-Popcon. Jeg havde sat mig for at få syet alt det, som skal syes. Og det er jeg faktisk også færdig med nu! Så næste weekend skal bruges på at lave alle de perlekæder hun har på Jeg valgte at farve nederdelen med tøjfarve, hvilket var første gang jeg prøvede dét. Jeg synes farven blev rigtig flot, men desværre er stoffet blevet en lille smule stivere af det (på trods af at jeg vaskede det med skyllemiddel efter farvningen), så det bevæger sig ikke så flot som jeg havde håbet








I morgen flyver jeg til Holland, sammen med en lille gruppe fra min skole. Vi skal være der i 5 dage, og mødes med nogle hollandske og tyske elever, og ud og se Holland. Jeg glæder mig rigtig meget, da jeg aldrig før har besøgt Holland

3 kommentarer:

Mie Rose sagde ...

Øv hvor bliver du altså bare flot! Glæder mig så meget til at se det rigtigt!!

Emma sagde ...

Sascha, why u so sassy? Nøj, hvor turbure du bare cosplay, og det er stadig vildt flot! xD

Nadi Axel sagde ...

Det ser SÅ godt ud!!! NØJ, hvor glæder jeg mig til at se det live :3