fredag den 19. april 2013

130419

Så er jeg kommet hjem igen fra Tyskland af, og jeg havde en skøn tur Igen var jeg en del af dokumentations gruppen, og vores fornemme opgave var at lave en avis der dækkede ugens begivenheder. Vi delte os ud i par og fulgtes rundt med de forskellige grupper, tog billeder og skrev artikler om oplevelserne. Vi var super heldige med vejret; der var over 20 grader hver dag, så jeg kom til at købe en lækker sommerjakke dernede Jeg købte også en smule (underdrivelse er godt) slik med hjem - det er så billigt i Tyskland!


Vi skulle kun skifte tog én gang for at komme til Rendsburg.


Der var danskere, hollændere og tyskere i hver af de 6 grupper.


Jeg var med på virksomhedsbesøg i Metro. Den var godt nok kæmpe!


Tirsdag var vi inde og se Hamburg.








Jeg sagde jo vejret var godt i Tyskland


Jeg fik den lækreste isdessert om eftermiddagen!


Is med frisk frugt er bare mums~


Vi var også på sightseeing i bus imens vi var i Hamburg.








Imens vi arbejde på artikler i min gruppe arbejdede de andre grupper på at lave fremlæggelser omkring deres virksomhedsbesøg.


Onsdag skulle vi geo cache i Rendsburg midtby, for at lære byen at kende.


I min gruppe blev vi væk op til flere gange


Onsdag var der også fællesaktiviteter i form af forskellige sportsgrene!


5 kr. pr. slikpose - hvordan skal man kunne modstå?


Alle dagene spiste vi sammen - det var super hyggeligt


Den tyske skole var pæn udefra, men godt nok kedelig indeni!


Et gruppebillede af dokumentations gruppen.


Torsdag aften var der fællesspisning på en kinesisk restaurant med buffet.




Jeg elskede deres dessert! Frisk frugt med chokolade fondue, yummy!


Vi boede samme sted som hollænderne, så torsdag aften holdt vi en farvel-fest.








Tysk øl smager vildt skod, btw!

2 kommentarer:

Emma sagde ...

Elsker hvordan der bare er små kommentarer til alle billederne :'D Og billedet af jeres slikindkøb = win. Og tysk øl er da ikke så slemt? så vidt jeg husker. Måske har du ret

Sabrina sagde ...

Aw lææækker tur :'D