fredag den 26. april 2013

130426


Jeg savner det dejlige vejr vi havde i starten af ugen!


Elsker min nye Tiger trøje


Nu er vejret lidt kedeligt igen

Jeg har haft en utroligt doven ugen! Jeg har ikke rigtig haft noget energi, og derfor har jeg heller ikke fået syet super meget på mine cosplays. Håber på at kunne få lavet en masse her i weekenden, når der er tid til det. Ellers så er der jo forlænget weekend, og det bliver nydt fuldt ud! Kenny lavede lækkert morgenmad, jeg har fået syet, og senere skal vi besøge min familie samt til en fødselsdag i aften.


God morgenmad var god


Vi har haft problemer med at en due har sat sig i vores blomster
Så nu har vi sat lidt hønsetråd op, for at skåne blomsterne - håber det hjælper!


Kennys Kirito jakke er nu helt færdig!
Så skal alt armour til hans kostume samt sværdet laves.

1 kommentar:

Sa-chan sagde ...

Haha, træls med duen :'D Jeg elsker dine strømpebukser, og jeg håber du bliver færdig med alt cosplay gøvlet <3