mandag den 13. maj 2013

130513


Hihi, lige et billede fra SVSCon


Mit outfit fra i onsdags~

I onsdags var det Kennys fødselsdag! Morgenen startede med at jeg gav mine gaver til ham - heriblandt en SNES, som var blev super glad for Hvilket jeg er meget lettet over, for det var godt nok svært at finde en i ny kvalitet! Efter at have spillet lidt og fået lækker morgenmad tog han på arbejde. Om aftenen var vi ude og spise sammen med hans storebror og mor, på en ny restaurant i Aalborg ved navn Flammen. Man betaler for all-you-can-eat og så går man ellers bare amok i deres store udvalg af mad. De har et kæmpe udvalg af forskelligt kød, og alt det jeg smagte var virkeligt lækkert






Restauranten er virkelig stor!


Jeg havde bagt cheesecake som vi fik om aftenen

Jeg har virkelig nydt den forlænget weekend! Det var skønt at have fri både torsdag og fredag, og bruge tiden sammen med Kenny. Fredag middag var vi kort forbi Emma for at ønske hende tillykke, hvorefter vi tog videre ud til mine forældre for at grille sammen med dem




Jeg har bare fået meget kage den sidste uges tid






Her i weekenden legede jeg også lidt med makeup

4 kommentarer:

Mille sagde ...

Åh hvor hyggeligt!
Og mums, cheesecaken ser lækker ud :)

Sa-chan sagde ...

Fuck du ser adorbs ud på de sidste billeder :D <3!

Tror jeg muligvis skal hen på flammen og spiser, det ligger jo lige i nærheden!

Emma sagde ...

det var hyggeligt at i kom forbi <3 og godt at Kenny havde en god fødselsdag, elsker billedet hvor han bare sidder i nattøj og spiller xD

Nadi Axel sagde ...

Kan godt huske at du ledte efter en fin SNES allerede engang du var på besøg hos mig i Hillerød :3 endelig fik han den, jubii!!!

Mhhh... din makeup og det lyserøde hår der :) <3