torsdag den 23. maj 2013

130523


I'm just gonna make it hurt more by *Zarsu on deviantART



I tirsdags var jeg hjemme hos Mathilde efter skole, for at få lavet negle og lege lidt med hendes marsvin. un har nemlig fået 4 marsvine babyer, og de er simpelthen bare så små og nuttede





Min skoleuge har budt på ene af afleveringer og fremlæggelser. Det er i morgen at vores lærer giver os de endelige standpunktskarakterer, så ugen har været lidt hektisk. I går afleverede jeg min afsluttende design opgave - man skulle vælge noget dansk design, skrive en rapport omkring det og lave en model i målestoksforhold.


Jeg valgte at lave Ægget

I butiksindretning skulle vi også aflevere i dag. Denne opgave gik ud på at udvikle et butikskoncept, skrive en hel butiksmanual, designe butikken - og så lige bygge den i målestoksforhold Men jeg blev færdig i god tid i dag og er tilfreds!



2 kommentarer:

Lolomus sagde ...

Sikke nogle flotte negle! :D

Lolomus ~ Lolomus.blogspot.com

Emma sagde ...

ved godt det måske ikke er passende at sige om dine skoleopgaver, men de er mega nuttede man! små butikker og stole <3
og det var nok ikke helt skidt for det marsvin at komme ud med ungerne, den var jo gigantisk :'D og hvor er de søde